gemene man

Det är jag som är gemene man

Roliga ordsnickaren

Publicerad 2009-10-07 17:02:06 i Allmänt

Någon som tydligen heter Arga Snickaren har berättat för världen att "händiga män får mer sex".

Helt fel. Det är precis tvärtom. Det är roliga män som får mer sex. Har jag läst. Och det roligaste som finns är ohändiga män. Varför skulle annars alla ståuppkomiker alltid berätta hur vansinnigt otekniska de är?

Själv kan jag inte slå i en spik. Jag vet inte hur man använder en elektrisk skruvdragare (heter det så?). Men ibland snickrar jag ihop roliga revysketcher. Folk skrattar åt mina skämt. Jag är dokumenterat rolig.

(Japp, försöka duger!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gemene man

Arkivarie vid statlig myndighet. Vitsighetsidkare på lediga stunder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela