gemene man

Det är jag som är gemene man

Omodeblogg III

Publicerad 2010-03-02 09:03:29 i Samhälle

Ju mindre man vet från början, desto större potential har man att lära sig mer. Jag har tidigare nämnt att jag är fullständigt ointresserad av olika klädmärken, och att skor över huvud taget kunde heta annat än Ecco hade knappast ens föresvävat mig.

Men reklamens makt är stor, det måste till och med jag erkänna. Nu vet jag också att det tydligen finns ett skomärke som heter Converse. Det visste jag inte före Aftonbladets artikel om Anna Bergendahls reklamkupp i Melodifestivalen. Textreklam, någon?

Kommentarer

Postat av: ingvar harrsjö

Publicerad 2010-03-02 18:52:03

Det viktigaste är tydligen att endast sko sig.

Postat av: Gemene man

Publicerad 2010-03-04 00:26:12

Ingvar: Ja, jobbar man med att bevaka Melodifestivalen åt Aftonbladet så hör det till att man får dela ut en del kängor. Det gäller att se till att det är full sula. Men man får inte bli på dojan, då är det risk att man får foten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gemene man

Arkivarie vid statlig myndighet. Vitsighetsidkare på lediga stunder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela