gemene man

Det är jag som är gemene man

Dagens dikt: För barnens bästa

Publicerad 2011-02-14 00:16:50 i Samhälle

Vita borde inte skaffa barn med asiater, anser den sverigedemokratiska politikern Isak Nygren. Så här tänker en Sverigedemokrat:

Det blir konstigt om en kille går och finner sig en brud
som från honom har en avvikande färgton på sin hud.

Såsom Sverigedemokrat är det min plikt att gripa in
när två människor som älskar, ej har likadana skinn.

Ty de barn som därur kommer, kan bli utsatta för hot.
Det är uppenbart för varje engagerad patriot.

Det är helt för barnens bästa som vi måste säga nej.
De riskerar att bli hatade av sådana som mej.

Kommentarer

Postat av: Eelin

Publicerad 2011-02-18 11:10:04

Hej!



Mitt namn är Eelin Lee Dahlquist. Jag är en av personerna bakom Nöjesgalaxen.se - karlskronas event och nöjessajt. Vi ska nu sträcka oss över hela Blekinge och håller för tillfället på att kontakta alla bloggare för att ge er varsin länk på vår sajt.



Har du möjlighet att skicka oss en bild som vi kan ha i presentationen av din blogg? Behöver inte vara på dig själv, utan kan lika gärna vara någon som beskriver vad du skriver om etc.



Mailen är [email protected]



Med vänlig hälsning Eelin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gemene man

Arkivarie vid statlig myndighet. Vitsighetsidkare på lediga stunder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela