gemene man

Det är jag som är gemene man

Ny revyblogg!

Publicerad 2006-11-06 00:44:42 i Från scen och cabaret

Wohooo! Nu har jag startat en ny blogg för mina betraktelser från revyns och teaterns värld! Övriga kategorier (Samhälle, Släkten är bäst och Allmänt) kommer att finnas kvar här, men vill du läsa vad jag skriver om revyförfattande, svensk revyhistoria och teater och annan scenkonst i allmänhet (samt Dagens dänga) så är du välkommen över till http://blogg.gemeneman.se . (Nästan samma adress alltså, bara i en annan ordning. Det gäller att se upp där!)

Välkommen att följa båda mina bloggar i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Gemene man

Arkivarie vid statlig myndighet. Vitsighetsidkare på lediga stunder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela